09.12.30


Det där var så onödigt.. jag klickade bort hela inlägget som jag har suttit och skrivit
och självklart så sparade jag inget, det är bara att börja om med andra ord

Jag träffade Hanna idag och vi gjorde lite mellandagsrea shopping
Vi tänkte att vi börjar vid tolv så kan vi gå på lunch också
men vi hade lite problem att hitta varandra till en början
man var försenade gick av vid en tidigare station och lite allt möjligt
Det gick bra tillslut, vi hittade varandra och började gå runt lite..


Vi åt lite sushi/buffé till lunch



Efter våran lunch så var det ut och shoppa lite till
Jag hittade inget som jag skulle ha förän i slutet av dagen
dom sista affärerna vi var på så hittade jag de jag skulle ha
jag har nämligen letat efter en tröja eller linne av spets
för jag måste ha de när jag ska jobba
oh har jag sagt att jag ska jobba imorgon från kl 16.00 till 05.00
awesome right!? jag kommer vara död efter de..
sen hittade jag lite smink och penslar, det var väl inget jag behövde men iafl
och självklart lite akvarellfärger och ett litet block 
jag tänkte nämligen testa något nytt eftersom jag har hållit på med olja så länge
Och ja självklart vitamin water

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0