Hopscotch between worlds

 

Ja vad har hänt idag, Det började med en lätt frukost.. en kopp te
När jag satt och drack mitt te så tänkte jag "undra hur te smakar i dom andra dimensionerna”  
så jag spenderade hela förmiddagen med att hoppa mellan parallellvärldar
egentligen är ju de ett no no eftersom man förstör tidsväggarna som håller upp hela universum
och vi vill ju inte att dom ska kollapsa, inte sant?
men jag är den ända som kan hoppa mellan världarna och självklart "the Doctor"
fast vi gör inte de så ofta, jag vet inte ens om han kan göra de nu för tiden 
så det tar ingen större skada, får jag hoppas

Sista hoppet jag gjorde så råkade jag beräkna landningen lite fel
eller snarare otroligt mycke fel för jag hamnade mitt ute i yttre rymden
fast det var helt okej för jag snubblade över The lost moon of poosh
så nu är den inte lost länge nu är det bara "moon of poosh"
Det låter lite tråkigt så jag kanske ska gömma den igen

Efter de så begav jag mig hem igen eftersom min tvätt var klar
och när jag började plocka in allt i min garderob
så märkte jag att jag har alldeles för mycke kläder
jag fick omorganisera allt.. Det tog sin lilla tid men nu är jag klar

Det var min dag, hur har din dag varit?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0