Motorsåg som väckarklocka?


Runt åtta tiden när jag precis hade somnat om
jag hade vaknat tidigare, varför vet jag inte..
men iafl vid åtta så började en motorsåg att göra sig hörd
då var det någon på gården som använde en motorsåg
Tydligen så är åtta tiden den bästa tiden att sätta upp en adventsgran
Vem kommer på det där.. alltid när det är något som ska fixas här omkring
så är det alltid vid åtta eller tidigare
ska man inte få sova då om man vill?

oh och jag hade en jättekonstig dröm.. eller fyra faktiskt
jag vaknade tre gånger under natten/morgonen
och det var nästan samma dröm varje gång 
fast om man satt ihop alla drömmarna så blev det som en hel dag
förstår ni? jag vet inte riktigt hur jag ska förklara
det är som att en dröm blev uppdelad på fyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0