Vilken besvikelse


Idag var jag på en rekryteringsträff, jobbintervju eller vad nu nu vill kalla de
Först kom jag dit tio i ett eftersom det var meningen att det skulle börja ett
men då fick jag veta att dom hade flyttat  de hela till halv två
Så det blev bara att sitta där och vänta snällt

Vi var väl kanske 8 personer där som skulle på intervju
och det var mini intervjuer, det gick på några sekunder
första tjejen sa typ bara sitt namn och sen sa han tack och hej

Före mig så var det två smala 1.60 tjejer
och båda fick komma på provanställning
en av dom hade bara jobbat sommaren innan på ett café
alltså knappt någon erfarenhet alls.. men hon var ju "snygg"
och dom personerna verkar ju få jobb hela tiden

Jag låter lite bitter för jag fick inte någon provanställning
till mig sa han "vi hör av oss" a.k.a "du får inte jobbet"
jag menar jag har iafl 4års erfarenhet innom servering
det måste toppa en sommar på ett café eller?

För den lönen jag får nu i december så ska jag köpa ett gymkort
och bli anorektiker så kanske jag också får ett jobb en dag
Så arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0