Vitaminwater

 

Idag vid två så fick jag ett sms av min chef att dom behövde två personer
det var tydligen för lite folk där idag
så jag skrev tillbaka att jag kan självklart komma
men när jag och Theres kommer dit så fick vi veta att dom inte behövde några
så vi var fyra personer i garderoben på en onsdags eftermiddag
Inte så mycke att göra med andra ord..

Sen var det ett företag som hade sin julfest, dom började kl10.00 och dom ska hålla på tills 00.00
dom kommer så inte orka de.. 
iafl det var bara dom som fick hänga in i garderoben så, det hände inget
Så det senaste sex timmarna har jag snackat skit, vikt sarvetter, putsat lite glas
och häng in tre jackor och två väskor

Men nu måste jag äta något för jag har inte ätit något på hela dagen
jag har bara druckit Vitaminwater idag
så jag börjar få en lite huvudvärk nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0