En fika som blev en utekväll


Det var meningen att jag och Hanna bara skulle ta en fika igår
men så blev det såklart inte, vi tog ett två eller tre glas
senare på kvällen..
vi träffade dom så kallade "sugerbar" människorna
och en av dom gifter sig idag faktiskt



Vi alla gick till ett ställe som jag inte kommer på namnet
jag har det på tungan om man säger så, det börjar med S iafl
men det var ett jättemysigt ställe faktiskt
Litet med mycke folk men som sagt otroligt mysigt

De som jag är förvånad över är att jag bara spenderade lite mer än 400kr
under hela dagen, vilket jag tycker låter helt fel eftersom det var
min tur att stå för notan.. Jag och Hanna har ett litet system
Det brukar vara så att om jag bjuder ikväll så bjuder man tillbaka en annan kväll



Här är hon som äger det där lilla mysiga stället som jag inte kommer på namnet på
Men hon gillade hyenor.. Dom finns lite överallt på det där stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0