Hej Berta


Gick upp vid nio idag eftersom jag skulle vara på ams kl tio
Det är möte med ungdomsgaranti gruppen varannan tisdag
För typ utvärdering och andra saker
Jag tog som vanligt lite tid på mig och var där två minuter
innan allt började, så jag stressade ganska mycke
Men när jag kom dit så var rummet där vi brukar sitta
helt släckt och inga var där..  inte en själ
Så då fick jag veta att dom hade slutat med de
för att förbättra de etc, jag lyssnade inte riktigt  eftersom jag tänkte på annat
och jag kommer att börja med sommarjobb innan dom börjar igen
sen eftersom jag kommer jobba mer än en månad så skrivs jag ut
ur denna garanti för ungdomar grejen 
Men att dom hade slutat med mötena, borde man inte meddela om de
ett litet mail, det tar inte så lång tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0