Addams..


Så snart är det våran så kallad stjärngala
Det är som en avslutningsfest på Gröna Lund
Temat på hela grejen är House of Horror, en aning tråkigt kanske
men vad kan man göra åt de.. 
Jag och några på mitt område hade tänkt att gå som familjen addams
Jag skulle vara Fester fast jag tro att jag måste hoppa de
för jag hittar tyvärr inget flytande latex här i stockholm
eftersom det är kanske en gnutta giftigt, det är inte så att jag ska dricka de.

Så jag kommer vara en zombie tror jag.. 
och jag hittade en Jumpsuit som jag tänkte ha på mig.
Men nyss så slog det mig att jag måste ta av mig alla kläder för att gå på toa
och det är inget man vill göra när man är på fest.. eller jag tror iafl inte att man vill de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0