Mardrömmar


Så dom senaste dagarna har jag nästan inte sovit något
Jag har haft jättemysko snudd på mardrömmar om grönan
och om att jag tar fotobeställningar men det tar aldrig slut.
Det kommer bara mer och mer folk, alla blir arga
maskinder går sönder och kvittorullar behöver bytas
jag är som vaken men ändå så sover jag och jag kan känna
att jag sträcker som ut armarna för att ta betalt.. 
Det är jätteskumt i alla fall.. jag är ju ledig i två dagar nu
så jag hoppas att jag kan få lite sömn..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan va skumt! Jag drömde också om grönan i natt. Jag och två från jobbet (som jag typ aldrig pratat med eftersom dem är chefer) och vi åkte kvasten.



Min dröm kanske var lite trevligare än din dock. :P

2010-08-05 @ 09:30:19
URL: http://nonblonde.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hah ja den var nog lite trevligare..

men man kan vara kompis med sina chefer

Det är ju jag.. :D

2010-08-05 @ 18:18:24
Postat av: Sofia

haha jo, man kan ju vara det :) men dom är inte dom som blir tjenis med "the little people"...



Å du var med också! Du sålde bilder till oss, så till å med i drömmen så jobbade du ;)

2010-08-09 @ 16:20:30
URL: http://nonblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0