Norrland dag ett: Ankomsten


Nu är jag framme i Boggsjö efter många om och men
Jag fick vänta nästan 45 minuter på tågstationen för att bli upphämtad
Sen självklart när man är i östersund så ska man handla
så vi tog några varv i den stora rondellen för att vi
skulle kolla av med pappa om vad vi hade hemma
Till slut så sa jag bara "men sväng av här" 
jag hade som ingen lust att åka runt o runt i en rondell

Nu gör vi oss i ordning för en kräftskiva.. vi är nog dom ända  i Norrland
som har kräftskiva eftersom vi är stockholmare i grund och botten
alla här uppe äter surströmming istället för kräftor
vilket jag inte förstår, kräftor är så mycke godare än surströmming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0