171210


Igår så köpte jag två par skor..
Jag är otroligt dålig på att köpa skor. Det är så jobbigt att ta av sig skorna för att pröva ett par som inte passar för man har för breda fötter så man måste ta en större storlek och då ser det ut som att man är någon form av en clown. I alla fall så var jag ju näst intill tvungen att köpa nya skor eftersom jag ska upp till norrland och det ska bli mer än -30 och då funkar inte converse så bra.

Ett par som är mer vinterskor är som det så fint heter en "Skinnimitation", vilket gör att som ny så låter det ganska mycke när man går. Detta märke jag självklart inte i butiken men på ett tyst kontor så låter det som att ett hus håller på att rivas. Den som är lite smart märkte säkert att jag överdrev ganska mycke i den senaste meningen och det gjorde jag bara för effekten.

För att sammanfatta: Skor gjord av skinnimitation låter högt på ett tyst kontor.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0