Chewing gum


Oh vad glad jag blev, jag kom nyss på att det är torsdag idag
det betyder att det är fredag redan imorgon och sen helg
Jag var helt övertygad om att det var onsdag idag faktiskt.

för övrigt så är det svinkallt här i Stockholm
Man fryser näsan av sig bara man är ute i 5min.
Det är ganska kallt här inne på kontoret också, jag skulle vilja ha det lite varmare faktiskt. Det verkar som att min chef inte är här idag. Det var en korlega som såg henne gå ut i morse men jag har inte sett henne på hela dagen faktiskt.. Where you´re at bosswoman? Jag har inte så mycke att göra idag. Jag sitter här vid mitt skrivbord, tuggar tuggummi och letar reda på alla KC i Sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0