En Måndag


Nu sitter man här igen vid sitt skrivbord och gör en massa viktiga saker. När man kollar ut genom fönstret så snöar det lite försiktigt eller så blåser det bara lite snö från taket. i vilket fall så ser det faktiskt ganska trevligt ut. Det är inget jag brukar tycka, jag är en sån person som inte är så mycke för snö.. Det är okej två veckor runt julafton annars så kan det försvinna.

Jag har knappt pratat om vad jag gör för något på Swedbank. Det kanske inte är så intressant eller jo det är faktiskt intressant, ta mig tusan det är jätteintressant! Jag jobbar på ett projekt i Swedbank som heter Unga Jobb och som fixar praktik till ungdomar mellan 18-24 inom Swedbank men även till andra företag.. I all korthet så är vi bara Awesome helt enkelt..  Jag tycker att ni nu går och kollar på Unga Jobbs Hemsida!

http://ungajobb.se/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0