Jag hatar det tekniska just nu!. Who is with me!?


Idag måste vara min otursdag, så mycke har gått fel.
Till en början så missade jag en tunnelbana p.g.a för mycke folk. Det är ingen som kliver av vid Odenplan på morgonen, alla kliver på. Om det inte redan var en rullande sardinburk så är den defenitivt det när den har stannat vid Odenplan. Jag har iafl tagit mig till jobbet och här har det inte gått bra heller. Först så sa datorn till mig att byta lösenord, självklart löd jag den och bytte mitt lösenord. Det skulle jag aldrig ha gjort käns det som. Jag fick nämligen inte logga in på varken kanal1 eller själva datorn, självklart ringde jag vårat användarstöd a.k.a teknikern. Första gången jag ringde så bröts samtalet, andra gången så hörde hon inte mig så hon la på, men tredje gånger ringde jag från en annan telefon och då kom jag fram! Success!

Allt gick bra men jag var tvungen att byta lösenord två gången och så var jag tvungen att byta mina kontrollfrågor för att byta lösenord. Så 50 min senare så kan jag äntligen logga in på datorn igen. Men problemen slutar inte där, nu kunde jag inte logga in på våran personalsida. Som tur är så hjälpte en korlega mig så nu kan jag logga in på allt, allt är frid o fröjd och jag hoppas att det kommer förbli så.

Vi får se om detta håller i sig eller om jag har haft nog med otur för en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0