Kuriöst vad tiden går fort


Jag kom precis på att snart är det faktiskt den 21 december och då åker jag upp till norrland. Jag måste packa, städa, fixa med räkningar, JOBBA och göra en massa saker. Jag förstår inte att tiden har gått så fort, det är nästan galet. Jag hade för mig att jag inte skulle åka iväg för än om två veckor, nu är det ju bara en vecka kvar. Hur ska jag hinna med allt som jag hade tänkt och måste göra!?

Sen så stressar jag lite över galleri jobbet också eftersom jag inte har fått veta något om det än. Jag vill ha de jobbet så mycke, jag tror nästan att jag aldrig velat ha ett jobb såhär pass mycke. När jag slängde iväg ett mail igår (eftersom han sa att han skulle höra av sig i början av veckan) så svarade han med att han inte har hunnit och skulle höra av sig "förhoppningsvis i slutet av veckan"

ALLA håll tummarna nu! Jag vill ha detta jobb, detta underbara jobb!

Sen hjälper det ju inte att jag är inne på min tredje kopp mocka a.k.a Stakt jävla kaffe
Jag är så upp i varv och lite stressad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0