Min helg i all korthet


I fredags fyllde min farfar 70år
så jag åkte till farmor och farfar för en liten middag
han skulle inte ha så mycke party party eftersom
farmor fyller 70 sen i sommar så dom ska ha en sommarparty
och slå ihop det hela till en 140års fest
men det var deras vänner, jag, David och Nago med barn
sen kom kusinen Kerin... trevligt trevligt
jag åkte dit vid fem och kom inte hem förän tolv

Igår kom jag hem från Das Boot
det var roligt.. 
vi dansade, drack, träffade mumin och hade allmänt roligt
det som var lite tråkigt med det hela var dom sura syntharna
men vi klarade oss ganska bra..
nu åkar jag inte gå in så mycke mer på det där

just nu har jag lite ont i halsen och är lite snörvlig
eftersom det var en som hostade mig i ansiktet
men vad ska man göra, det är inget man kan ändra på

men nu ska jag äta mango
och jag ska kolla på special avsnittet av survivor 10 years
eftersom jag inte har haft tid nu i helgen
på torsdag blir det första avsnittet av
SURVIVOR: HEROES VS. VILLAINS
det kommer att bli AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0