Gårdagen på Berns




Igår var vi på Rost på Berns
Det var faktiskt mycke trevligt och självklart roligt
Den första som skulle Roastas var Claes Malmberg
Vilket var ganska roligt, inte så många heroin skämt som man kunde tro
men det är bra att dom har gått vidare, det började bli lite gammalt
Nykomlingen längst till vänster. En blond kille, den nya Björn Gustafsson
Ola något heter han, han fick mest skratt under kvällen tror jag faktiskt
De andra skämtade faktiskt om att man glömmer han snabbt
och det kan jag nästan hålla med om, jag vet inte vad han heter i efternamn
sen tror jag bara att han heter Ola i förnamn.. 



Andra akten eller ja andra avsnittet som dom filmade
så var det Babben Larsson som blev Roastad
Det var faktiskt lite roligare än Claes och jag tyckte att det gick fortare
men dom tog faktiskt längre tid på sig
Tiden går fort när man har roligt heter det väl.. 
Favorit denna omgången var nästan självklart Messiah Hallberg
jag gillar han, Politiskt inkorrekt och sarkasm.. That's my cup of tea så att säga
sen så ser han faktiskt helt okej ut, om han inte hade så mycke hårprodukter
för jag såg faktiskt han idag också när jag satt på donken med Sofia
Han gick in och fifflade lite med mobilen och gick ut sen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0