Wolfmother, Sömnbrist och Pengar

Så igår när jag var som mest irriterad så skulle jag iväg och jobba
vilket var helt okej om det inte vore för att vi var tvugna att
bygga garderober eftersom det var storkonsert
sen hjälpte det inte att Stockholm Fashion week gänget
inte hade städat efter sig..
det betyder att vi måste städa och bygga två garderober på en halvtimme

Vi fyllde nästan fyra garderober, så det var ca 2000 pers där
och alla skulle se Wolfmother
Vi träffade dom faktiskt få våran lunch rast
varför det heter lunch rast vet jag inte, det är kl 22.00 så
det är väl ändå lite sent för lunch

vid ett tiden så hade vi kanske 20 jackor kvar
och det var då vi stängde, jag gick då
så jag vet inte om dom där personerna fick sina jackor
men man kan alltid hoppas på de

jag kom väl inte i säng förän vid tre
och jag skulle vara på arbetsförmedlingen vid 10
så 9 timmar kunde jag iafl sova
fast det tyckte inte mina grannar för dom har bestämt sig för att flytta
så flyttgubbarna kom vid sju och började klampa
vilket inte var så farligt
men sen började dom flytta mödlerna och det lät som bara den
Och när dom flyttade sängen usch..
deras sovrum är nämligen precis ovanför mitt

så inte så mycke sömn för mig
senare idag ska jag träffa Sofia, tumme upp
men nu ska jag dricka te.. 

Oh som en liten side not, jag har fått tag i mina pengar nu
vilket är helt awesome och detta blev ett långt inlägg för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0