Fel rigning


Jag börjar tro att jag får mest felrigningar i sverige
Det otroliga är att det låter som att det är olika personer varje gång
och dom letar även efter olika personer
okej om det var samma person alla letar efter, det skulle man nästan förstå
Alla reagerar olika också om man säger "näe tyvärr du har ringt fel"
så kan ett svar vara "oj förlåt" och det naturliga svaret på de är "det gör inget"
men då säger den andra personen
"jo det gör jättemycke, sånt ska inte hända" i en bitter röst
Oh ett annat svar som är helt awesome är "jo det här är hans/hennes nummer"
och sen envisas dom verkligen med att det är den här personens nummer
nästa gång någon ringer fel och säger så ska jag säga efter ett tag
"oj förlåt jag viste inte de, mitt fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0