Survivor 2.0


Jag har precis kolla up vilka som kommer vara med i nästa säsong av
Survivor Heroes vs. Villains
och det se ut som att det kommer att bli en krock i camp Villan
för du har Parv och sen Russ, dom kommer inte gå bra ihop
självklart kommer Coach tillbaka och ingen kommer gilla han antar jag
det jag inte förstår är att dom har Amanda som Hero och Parv som Villan
dom två spelade ett fult spel tillsammans
men det var väl bara för att Parv sa ifrån när någon gjorde något "fel"
Amanda gick ju bara bakom ryggen så att säga

hmm..  låt oss gå vidare
ja grave digger James är tillbaka, oh jag älskar han är som en stor
otroligt stark teddybjörn och han är så snäll men en bra taktiker
fast Parv och Amanda fick han utröstad tillslut

Courtney är även tillbaka, henne gillade jag
hon såg åt som en vandrade pinne nästa, hon var en äkta "oops crack in the floor"
men hon hade helt awesome humor enligt min mening
fast hon är en Villen nu, för hon är som Parv.. "the master minde"

synd att Jonny fairplay inte är med, det är bara han som saknas
sen skulle hela denhär säsonen av Survivor vara komplett

detta kan jag prata om i timmar så jag ska ta det lite lungt nu
det kanske inte är så många andra som är så intresserade av det här
inte här omkring iafl..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0