Ensammast i Sverige


Här sitter jag och tänker på en massa saker som man egentligen inte ska tänka på
Det är bara sådana tråkiga saker som man bara tänker på när man sitter själv
och känner sig riktigt ensam, som man man var ensammast i världen
Det hjälper inte att jag även sitter och lyssnar på kent..
och reminissar om den gamla tiden när allt var skit men ändå så underbart

Det spelar ingen roll om Du håller mig hårt
Ingen kommer att minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra


Attsingen.. Det kanske är på tiden att gå och lägga sig snart
inte för att jag måste upp tidigt imorgon, jag börjar inte förän 16:30



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det kommer bli asnajs framåt hösten med Riga n stuff : D

2010-06-16 @ 01:45:16
URL: http://final.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0