Heldag på grönan


Under hela dagen har jag varit ganska seg..
Hela gröna lund har varit seg tycker jag.
Det har som inte hänt så mycke och jag har inte sålt så mycke heller
Jag hade dock en kund som jag inte visste om det var en kvinna eller man
Det var nästan lite läskigt.. Det kanske var en kvinna som tävlade i tyngdlyftning eller något
Dom kan ju se lite manliga ut ibland.. eller?

Jag slutade halv sex idag men jag var kvar på grönan långt efter de
Jesper och jag hade tänkt kolla in jazzen som spelades på lilla scenen
Men vi satt inte någon lång stund där inte..
vi gick mest runt, pratade och kollade på saker.. 

Nu är jag iafl hemma efter en heldag på grönan
kan tänka sig vi var där från öppning till stängning
eller ja nästan stängning iafl..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0