Inget intressant


Igår gick jag och Charlotte till jobbet lite tidigare för att åka lite berg och dalbana
Det är alltid lika kul att göra de och det är ännu roligare för att det är gratis
Men hon var lite sen fast som tur var så hittade jag Jesper och en ballongbrud
jag kommer inte ihåg vad hon heter för jag är otroligt dålig på namn
så hon får heta ballongbrud :D



Som tur var så kom vi dit mellan regnskrurarna
och när vi började jobba kom den värsta regnskuren på hela dagen
Det var spöregn, åska och blixtrar och alla åkturer var stängda
Så det var inte så mycke att göra under ett litet tag..

Oh och det var Miss Li konsert också och jag hade den bästa platsen 
Jag stog nämligen i tryckeriet och där ifrån ser man allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0