Min vecka i all korthet


Vad har hänt dom senaste dagarna.. 
Vi börjar med förra veckan för på lördagen den 19/6 så hade min vän Sofia poolparty
Det kanske lite blev så mycke pool men det blev mycke party
Vi gick och la oss vid fyra tiden och vi somnade till Manson
Jag åkte dock hem vid sex för att jag skulle upp och tvätta

Dagen efter på söndagen den 20/6 så var det skumparty med grönan människorna
och det var otroligt roligt, det var mitt första skumparty så jag viste inte hur det skulle gå till
men jag kan säga att man blev ganska genomblöt..
så pass blöt så att min mobil dog i en plastpåse i min ficka
Han fick inget syre antar jag eller så var det för de skummet som hade tagit sig in
Jag väntar fortfarande på svaren från polisutredningen. 

sen har jag bara jobbat efter det där.. 

Igår den 23/6 fick jag stå i insane butiken vilket jag kan säga att det är det tråkigaste jag har gjort
jag skulle vara glad om jag fick stå i jetline i flera veckor i stäck, bara jag slipper insane
på kvällen drack vi öl i en park sen blev det sent så vi sov hos Jesper vilket var trevligt
Jag fick till och med frukost idag.. något som jag måste bjuda tillbaka

Imorgon 25/6 midsommar..  har inga planer eftersom alla är upptagna på sitt håll
folk åker iväg, ut på landet och massa annat skit.. jag kan inte åka iväg eftersom jag jobbar den 26
Jag får väl hitta på något för min själv..  jag är ensamast i sverige Hah


Kommentarer
Postat av: Sofia

Polisutredningen???

2010-06-26 @ 22:56:52
URL: http://nonblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0