Stockholm stannar upp


Oh vad tråkigt, idag hade jag och några vänner planerat en picknick
men usch vilket tråkigt väder det blev.. kallt, grått och det regnar från och till
aja man får göra det bästa av situationen så vi ska hitta på något annat
och ta den där picknicken en annan gång..

Nu har Stockholm stannat upp, snart stundar kronprinsessans bröllop
idag är själva "genrepet" så man kan inte ta sig någonstans, speciellt inte till Djurgården
och det är självklart dit jag måste åka..
Tack prinsessan för att vi vanliga dödliga knappt kan ta oss till jobbet idag eller imorgon
Tänk om hela Stockholm skulle stanna upp när jag gifter mig
Det skulle vara lite roligt och kännas underbart.. men det kommer inte att hända






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0