Pubkväll 2.0


Igår var det allt en trevlig dag..
Först så var det självklart jobb och jag hamnade i Jetline
Jag sålde för ganska mycke faktiskt och det var lite ovanligt
Det var många tröjor som såldes och på en beställning råkade
jag göra lite fel.. men det fixade sig som tur var..

Sen blev det pubkväll och det var ju otroligt roligt
Självklart började vi på Lejonbacken eftersom det är årets grönan ställe
Vi drack en massa öl/vin och skrattade åt dumma saker
Det blev dock några djupa samtal men vi drack lite till och slutade prata om de
Det är inte så roligt att vara bitter på en pubkväll

Runt tolv tiden så drog vi vidare till Patricia
Jag och Tania smet bara förbi och betalade inte inträde
Vi är rena brottslingarna.. hehe
Men vi hade det jätteroligt och dansade hela natten lång



Jag hade ingen kamera med mig för dom är döda
eller jag har inget batteri och jag orkar inte ladda dom
så jag tog ett kort med min mobil och det blev inte så bra
Jag och Tania fick tag i några självlysande grejer
Har ingen aning om vart dom kom ifrån..
eller jo jag fick min från Jonathan.. men vart han fick den ifrån vet jag ikke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0