Försäkringskassan och arbetsförmedlingen är skit


Jag förstår inte varför saker ska gå så fel
jag gick till arbetsförmedlingen idag för att fråga om
pengarna från försäkringskassan och varför jag inte har fått dom
om dom hade glömt att skicka in papprena eller så
Först fick jag vänta i två timmar, japp TVÅ JÄVLA TIMMAR
på att få prata med någon och det tog fem sekunder att prata
för dom sa bara "japp allt är inskickat så du får ringa dit"
det är inte okej att behöva vänta två timmar för det där

Efter de så ringde jag självklart till försäkringskassan
och frågade varför jag inte hade fått några pengar
Dom säger att det var något fel med min blanket
jag hade inte kryssat i en ja och nejfråga
vilket min handledare på arbetsförmedlingen hade
sagt att jag inte behövde göra.. Oh vad less jag blir

Varför ska detta hända mig hela tiden? 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dom är ganska värdelösa båda två.

2010-03-15 @ 17:09:57
URL: http://final.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0