Missat några dagar


Så jag har inte uppdaterat min blogg på kanske fyra dagar nu
jag har inte haft så mycke att skriva om eller jag har snarare inte orkat
så vad har jag gjort dom senaste dagarna.. 
jag fyllde år och det var inte så roligt som man kan tro
i fredags var jag ute och åt med Hanna vilket var trevligt
efter de så hände det inte så mycke mer

I lördags så jobbade jag
och det var galet mycke folk på Berns
inte okej, det blev till och med bråk

idag har städat, tvättat, varit till banken, arbetsförmedlingen
pratat med försäkringskassan, gått ut med skarlet och packat
jag har haft fullt upp och jag är slutkörd just nu

imorgon åker jag upp till östersund och jag åker vid åtta
lite tidigt för min del kanske men jag ville inte hålla på med byten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0