Snabbgenomgång av helg


Fredag: Jag och Hanna var och kollade på Alice i underlandet
jag tyckte den var jättebra, jag såg inte jättefel med den
Har läst massa recensioner om den och 80% var negativa ¨
vilket jag inte förstår.. 
efter de så tog vi en öl, det skulle bara vara en öl
men vi åkte vidare till sjätte tunnan och då blev det lite mer

Lördag: Jag provjobbade på en pub
jag tyckte det gick jättebra, inte så mycke folk där
men det var melodifestivalen så det var väl därför
eller det var därför

Söndag:
Fick inte jobbet även fast alla tyckte de gick bra
blev lite sur och köpte skor, tandblekning och hårfärg
när jag får ett nej från ett provjobb så brukar jag
alltid färga håret..  jag har väl fått för mig att
jag blir en ny person, en bättre person och någon kanske vill anställa mig
Och nu ska jag bleka tänkterna också
så jag kanske blir en helt amazing person som alla vill anställa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0