The Doctor is dead


Så igår åkte jag upp till norrland
upp till skogen och ut i ingenstans
Det är ett under att det finns elektricitet här
eller det var väl att ta i lite kanske

På tåget upp så kollade jag på det "senaste" avsnittet av Doctor who
Det kom ut i början av januari men jag har inte viljat kolla på de
eftersom David Tennant har slutat som the doctor
så i detta avsnittet så "dör" han alltså
eller han dör inte eftersom han är en Time Lord
och dom är inte så lätt att döda eftersom dom bara regenerating
när dom är nära att dö..
men som sagt jag är lite ledsen över att Tennant är nu död som the doctor
nu i helgen så kommer ett nytt avsnitt, ny säsong och en ny doctor
så får man se hur han klarar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0