I've gotta feeling that tonight's gonna be a good night


KENT, igår var det kent och det var helt amazing
hur kan man inte tycka att det är amazing!?



Det började med att jag träffade Hanna och Towe för en liten lunch/middag
vi tog en sallad på stan med andra ord.. 
När salladen var uppäten så hade vi fortfarande lite tid på oss
så vi gick och tog en kaffe på ett wayns och pratade gamla festival minnen
Sen var självklart själva konserten och den var helt awesome
man slås av hur bra dom är live varje gång man ser dom 

Efter konserten så åkte Towe till centralen eftersom hon skulle hinna med sitt tåg
Jag och Hanna hoppade av vid gamlastan eftersom vi tänkte "varför inte dricka mjöd"
så vi gick till sjätte tunnan eller snarare bakfickan.
Där träffade vi två killar och Hanna "kände" den ena, eller hon viste vem det var iafl
vi träffade dom påväg ut från bakfickan för vi tänkte att vi skulle gå vidare
så dom följde med oss till tbanan och i väntan på tåget så träffade vi på
två andra personer, en Kanadensare som var jättefull och jätteglad över
att Kanada hade tagit guld i hockey över USA.. 
och så en australiensare som var genomsnäll..

Killen från Australien följde med oss till dovas medans han från Kanada
åkte hem för han hade fått lite för mycke att dricka.

Efter dovas så hade tbanerna slutat att gå så gick och åt
Sprang in i några turister från frankrike som inte hittade hem
så vi hjälpte dom lite
och det var ganska svårt eftersom deras engelska var inte helt 100
och ingen av oss kunde franska, så det sket sig men dom kom hem tillslut
Efter de så gick jag, Hanna och Stephen bara runt på stan
till tbanerna skulle öppna igen
jag var väl hemma vid fem tror jag..
Men det var en riktigt trevlig kväll med en awesome konsert, trevligt sällskap
och en jättesnäll australiensare..


Det blev ett ganska långt inlägg men det får ni ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0