Gladiatorerna


Jag fick en liten chock
när jag gick in på blin blogg igår och kollade statestik
Det brukar inte vara så många som läser min blogg
Kanske 5 - 7 personer om dagen
Jag skriver ju inte om något speciellt så det är fullt förståeligt
Men i några dagar i rad nu har jag haft 27- 36 besökare
Det är galet, jag förstår inte vad jag har skrivit för intressant.

Idag så genrepade dom lite på grönan inför sommarkrysset
Så vi fick höra lite musik av orup underdagen
Det var trevligt..
Oh och kommer ni ihåg Gladiatorerna på tv4
Jag tror programet hette så..
En sån gladeator kom och köpte en rosa att med fluff på av mig
jag tror om jag inte minns helt fel att han hette Plexus som gladiator





Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, jag älskade gladiatorerna :D det fanns mycket bättre program förr :(

2010-05-14 @ 19:59:09
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0