Har inget att göra med innehållet.


Hah mitt senaste inlägg hängde inte ihop med rubriken.
Men vad ska man göra, Jag är förväntansfull så jag skyller på att jag inte kan koncentrera mig ju nu.. Jag hoppas att min mobil har kommit nu, den borde ha gjort de iafl.. Usch tänkt om posten har tappat bort den, då borde jag stämma dom :<

Det börjar bli ganska kallt nu. Jag hörde att det skulle bli -19 imorgon under dagen här i Stockholm, Undra hur mina fingrar kommer att klara de? Dom är stela redan nu när det är -5. Jag känner mig nästan lite klumpig när jag skriver på tangentbordet.  

Jag skriver bara för skrivandets skull, sen ser jag lite extra upptaden också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0