Måndag


Vi har haft problem med ventilationen på kontoret sen i onsdags
Det har varit för varmt och kvaft men nu har dom äntligen fixat de.
Det har dock blivit mycke torrare och det gör så att jag blir täppt i näsan och kan inte andar riktigt.. vilket är lite jobbigt för min del. En annan sak som jag irriterar mig lite på är att jag sökte ett jobb idag och fick svar på tre sekunder, dom sa att jag inte var nog erfaren men dom ville prata med mig ändå.. Jag tyckte det var lite konstigt eftersom det var ett serveringsjobb och jag tyckte det var lite konstigt eftersom jag har varit servitris lite från och till sen 2004. Hur mycke erfarenhet vill folk att man ska ha? 

Nu snöar det jättemycke ute, jag ville bara säga de  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0