Några timmar kvar

Det här är ett meningslöst lnlägg, jag skriver det bara för att det ska låta som att jag jobbar lite. Jag har verkligen inget att göra idag eller det jag hade att göra tog mig tio minuter, Awesome! Funderar på om jag ska gå lite tidigare, ja menar det spelar ju ändå ingen roll om jag sitter här och degar i all evighet.

Oh senare ikväll så ska jag hem till Eva faktiskt och vi ska göra ett nytt försök med tv-spel och vin kväll
se om vi kommer längre än till värld tre på super mario 3.. jag tror vi får börja utan vinet tills vi kommer förbi värld tre och sen får vi börja öppna flaskor antar jag.

Näe om kan kanske skulle jobba lite nu..
Som tur så är det helg snart om någon timme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0