Mycket rolig fredagskväll


Igår åkte jag hem till Eva för lite vin och tv-spel, ganska awesome
Sen så mötte vi upp Tania och några från MP games på ett ställe som heter Lokal tror jag, men där var vi bara några minuter för vi skulle dra vidare till ett annat ställe.. Det var ett ganska sunkigt ställe faktiskt och den där jäkla rökmaskinen bara sprutade ut rök. Jag känner en fortfarande en svag smak? av den där röken i munnen fortfarande.



Så många roliga saker hände.. en klar vinnare är självklart Evas miss med sin ålder.. Eva frågade vakten på Lokal om han ville se leg och han svarade bara med "Hur gammal är ni?" Eva sa 20, Jag svarade 21 och sen helt plötsligt så sa Eva "nej jag är 21" hah att han ens släppte in oss.. Men det bästa var när vi satt på McDonalds så kom vi på att Eva är inte ens 21 hon är ju 22.. så amazing! En annan jävligt rolig sak var att när vi skulle gå hem från det där andra stället så viste vi inte vart vi var eftersom vi hade tagit en taxi dit.. Så vi tänkte självklart att det skulle ta timmar att ta sig in till city men vill våran förvåning så gick vi bara runt hörnet och vi stod mitt i mellan plattan och hötorget.. så amazing!



Det jobbiga var ju att det var en snöstorm från tio tiden till ja i morse någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0