träningsvärk


Oh gu vilken träningsvärk jag har i hela kroppen
Jag hade tänkt att jag skulle bli smal.. eller iafl smalare än vad jag är nu
Jag är inte den smalaste människan på jorden, kanske inte den nyttigaste heller
men det brukar gå lite hand i hand det där..

Jag har börjat om med träningen som jag gjorde i gymnasiet
som faktiskt funkade ganska bra, det skulle ha funkat helt perfekt om jag
inte slutade med den efter en månad typ.. 
iafl jag tränar faktiskt tre gånger om dagen och det känns i kroppen
främst i lår och rumpa, vilket är ganska jobbigt när man ska sätta sig ner och sedan ta sig upp

aja vi får se hur det kommer att gå.. jag kanske inte orkar mer än en månad denna gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0