Fuck life..


Så allt såg ut att gå ganska awesome fram till halv åtta ikväll.. Jag inte bra ett men två jobb, tränar, äter bra, har det roligt, träffar vänner och har det bara sådär allmänt bra. Det har inte varit såhär pass bra på flera månader.. men så vid halv åtta tiden får jag veta att jag måste flytta ut innan sista maj, jag fattar inte varför det ska gå åt helvete när allt börjar bli bra efter det senaste "åt helvete".. Kan inte allt kännas awesome mer än en dag innan allt rasar samman? Nu måste jag hitta ett nytt boende men det ända jag vill är bara att lägga mig ner på golvet och bara försvinna.. Det är inte lägenhetn som jag är så bitter över, det är hela grejen. Det känns som att jag är ett barn på en strand och jag har suttit och byggt ett helt amazing sandslott som har tagit mig flera timmar men så kommer en mycket äldre och större unge och bara hoppar på mitt slott. Sen så sitter man där med en hög av sand och det är bara börja om men när man bara har hunnit bygga ett torn så kommer den där jävla snorungen tillbaka och förstör allt igen..  fan vad jag hatar livet just nu..

kan jag inte bara få skippa detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0