Grape..


Det har varit en varm och skön dag idag, jag hade till och med på mig min JVC vår/sommar jacka på mig när jag strosade runt i våran huvudstad. Nu sitter jag o äter en grapefrukt och ska till att börja deklarera hade jag tänkt, tydligen ska jag få tillbaka 5siffrigt vilket känns ganska awesome med tanke på att jag bara får 2500 att leva på varje månad.. OCH jag har en ny asiktskräm, oh så mjukt mitt ansikte är nu.. Livet känns ganska okej nu..



Helt amazing, denna bilden är tagen förra året och jag såg nu att jag har samma kläder, solglasögon och hår som idag. Eller ja jag har ju rött hår nu och ljusbrunt då men iafl.. just idag för ett år sen så har jag samma outfit på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0