Workaholic on the go


Så jag kommer bli arbetsnarkoman under sommaren.. No play play för min del
Jag kommer väl högs vara ledig en dag i veckan om inte ens de. En dag varannan vecka kanske.. Men awesome då kanske jag har pengar som jag aldrig använder förutom till hyra eftersom jag kommer jobba så mycke så jag kan inte ens gå ut och ta en öl i sommarvärmen med vänner..

Jag fick en stegräknare och jag hörde att man skulle gå minst 5000 steg om dagen.. det låter väl ganska lite eller? ja som sagt så kommer jag inte riktigt ihåg hur många man minst skulle gå men om det bara är 5000 så jag jag redan gått förbi det på runt fyra timmar.. jag är nu uppe i 8000 och är nu påväg för att gymma lite innan jag sätter mig framför datorn igen för att hålla på med massa vuxen grejer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0