Happy face, sad face.. suicidal face


Så just nu går livet ganska åt helvete..
Först blev jag inte befordrad på jobbet eftersom jag ibland har "dåliga dagar" som dom så fint sa.. Jag är mänsklig så jag kan inte bli enhetsansvarig, awesome. Det handlar bara om favoriserig.. Sen eftersom det jobbet jag har nu är bara säsongsjobb så betyder det att jag inte har ett jobb i slutet av september, så jag blir arbetslös och som grädde på moset så kommer jag även bli bostadslös nu i september AWESOME!!!!! Jag känner rent spontant sådär att jag vill skjuta mig själv i huvudet nu.

Så om någon har en lägenhet eller ett jobb eller kanske till och med båda till mig så behöver jag inte skjuta mig själv.



Jag har otur i spel, kärlek och livet.. Vad har jag tur i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0