Semester i Boggsjö



Mitt rum är nu ett föråd för alla saker som ingen vill ha
Jag hade även tre maddrasser i sängen, man skulle kunna
tro att det var bekvämt men det var det inte..


Detta är min lillebror, det är jättelätt att få han att skratta
man behöver bara kolla på han några sekunder extra
så får han ett nervöstskratt..


Detta är min mamma hon gillar att styra och ställa
Hon fyllde 50 nyss så hon och Barbro hade 110års kalas


Detta är min mammas farbror Sigge som precis har
brytit två revben men han är glad ändå.
Och Yvonne är men annan farbrors dotter och hon är alltid glad


Sista bilden är bara inget, det är Barbro som står i förgrunden
och öppnar pressenter eftersom hon fyller 60..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0