Oh lordy lord


Du har jag jobbat stenhårt i tre veckor, sådär sex dagar i veckan
man blir lite sliten.. ont i fötter, rygg och axlar.. Bra träning dock, springa runt överallt.
Nu sitter jag och äter några junior mints och funderar på om jag kanske ska äta något riktigt, lite mat vore gott. Men då måste man laga maten och det innebär att man måste lämna soffan ett tag och jag vet inte om jag orkar de. Jag har ju 5 Junior mints kvar, det borde ju räcka ett litet tag till iafl.

Man skulle ta ett 9-17 jobb där man tjänar minst 1000kr/h, det vore skönt.
Då skulle jag äntligen få vara ledig på helgerna och det skulle vara rena lyxen bara de! Åh vad jag avundas folk som får vara ledig på helgerna, jag vill också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0