Städar inför finbesök


Jag håller nu på att städa lite inför finbesök från Uppsala.
Det är något jag behöver just nu, lite alkohol och vänner.

Just nu har jag kommit till diskandet, jag sparar alltid de till sist för jag hatar verkligen att diska. Det är nog bland det äckligaste man kan göra tycker jag. Alla dessa matrester och bakterier ugah.. När jag diskar lyssnar jag alltid på Linkin Park och har så pass varmt vatten så att mina händer blir helt röda och det är nästan så att skinnet ger upp och springer iväg. Jag är lite knäpp på de viset.


Kommentarer
Postat av: Malin

Linkin Park är bäst när man diskar. Eller Paramore.. De där borstarna med strån på blir skitäckliga jättefort, därför har jag alltid köpt sånna med en svamp på som har diskmedel i sig. Antagligen sjukt mycket mer taskigt mot miljön, men goddamn vad mycket fräschare. Köp sån du med om du inte redan har en :)

2011-02-04 @ 12:40:24
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0