Rabbel


Jag har börjat måla igen, det betyder även att jag har kommit in i mina "dåliga" rutiner. Jag går och lägger mig vid fyra fem tiden och äter bara lite bröd. Eftersom jag inte sover så många timmar per dygn så vill man ja sova dom få timmarna ostört men det går ikke för personen som bor längst upp i huset har en klockradio som går igång klockan 6 på morgonen och den är på så pass hög volym att till och med jag som bor tre lägenheter under denna person hör klart och tydlig vad det är för sång på OCH jag hör mellanpratet. Man kan undra hur högt det är för dom som bor precis under denna överdrivet själviska person. Jag har varit och ringt på dörren två dagar i rad men det verkar som ingen är hemma eller så har dom dött eller något.

Jag håller sakta men säkert på att förlora vettet, stor del har att göra med hela den här radio grejen. Fast å andra sidan det började nog för flera år sen.. Och apropå att sakta men säkert förlora förståndet så målar jag det som jag drömmer om, för tillfället håller jag på med två tavlor som handlar om barn som av någon anledning står mitt ute i öknen och leker/äter döda människor. Dom ser även lite efterbliva som att dom har kommit från en lång rad av top notch inavel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0