Dag 1: Get to know me..



1. Jag ser skit arg ut när jag går själv på stan. jag går alltid med huvudet ner, händerna i fickan och arga ögonbryn. Det är till och med så att en random person har kommit fram och sagt var lite gladare.
2. Jag är en "tänkare". Jag tänker, funderar och dagdrömmer 90% av min vakna tid. Det är kanske därför jag ser så arg ut när jag är själv? Jag tänker för mycke..
3. Jag älskar att dricka vin och lyssna på bra musik. 
4. Jag är en " professional bullshiter " och jag får betalt för det.
5. Jag byter hårfärg nästan varje månad och den ända färgen jag inte har haft är grönt.
6. Min garderob består av: x antal svarta cardigans, randiga tröjor, svarta och två marinblåa jeans, mönstrade strumpor och några ströplagg (nästan allt är i gråskala)
7. Jag har nästan alltid på mig ett halsband med en fyrklöver på (kan ses på bilden) och av någon anledning antar folk alltid att jag är från Irrland.
8. Jag gillar att klä ut mig och bli någon annan för en stund.
9. Mango är min favoritfrukt.
10. jag är en ganska udda person.

Det var alltså dagen dag om man säger så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0