Nördvarning


Jag hade skrivit världens inlägg om att serietidningar blir film.. Men så valde internet att lägga av så jag fick börja om, jag orkade dock inte skriva om hela inlägget så detta är en kort summering av vad jag skrev.


Oh så spännande.. Nu kommer serietidningarna till vita duken.
Först kommer The Green Lantern, jag hoppas att den bli bra men eftersom dom har gjort den med lite komiska inslag så kan det gå helt fel. Man kunde gissa att det skulle bli lite lättare och lite mer skrattvänlig när Ryan Reynolds fick huvudrollen. Captain America kommer även, en film som kommer utspela sig 1941. Chris Evans har huvudrollen men jag vet inte riktigt vad jag känner för de eftersom Chris är inte en av mina favoritskådespelare, jag har ännu inte sett något jag gillar från hans sida. Jag hoppas dock att detta kan vara något form av uppsving. Senare kommer även Batman The dark knight rises men det blir inte för än 2012 vilket jag ser fram emot. Anne Hathaway har fått rollen catwomen, jag struntar i om hon inte var första hands valet. Hon kan ju iafl inte vara sämre en Halle Berry! Bane kommer även tillbaka, man får hoppas att publiker kommer uppskatta han mer nu än vad de gjorde när han först sågs 97 i Batman & Robin. Bane kommer även spelas av inception stjärnan Tom Hardy så jag ser en ljus framtid för Bane, så ljus som den kan vara när man är en skurk i en Batman film. Man kommer även att försöka blåsa nytt liv i Superman om det nu ens går eftersom de senaste filmerna har det gått så pass dåligt för att det inte ens är värt att nämna. Det sägs även att det skall göras en justice league film.. Men som sagt det är bara rykten än så länge.

Jag glömde nästan att The Riddler kommer tillbaka i The dark knight rises vilket är awesome, han är en av mina favorit skurkar genom tiderna. Det sägs även att Johnny Depp ska spela han, så fingers crossed.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0