Helt fel kudde


Jag är äntligen tillbaka i min stad och min lägenhet..
Allt är sig likt. Skissblock på golvet, lite smuts i hörnen och bara tonic o champagne i kylskåpet. Det ska bli skönt att få sova i min egna säng igen, sängen i norrland är inte helt okej. Kuddarna och täcket är helt fel.

Smidig övergång: Inte alls
När jag åkte upp till norrland hade jag en stor väska och en liten. När jag åkte hem så hade jag två stora väskor, en liten plus en påse. Då blir man lite lycklig att man bor nära Tbanan, det som är lite tråkigt är att en lätt uppförsbacke hela vägen. Med andra ord, nu har jag otroligt ont i höger axeln.



Jag såg en cykel på väg hem. Den var helt täckt i is, det var lite roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0