Inställt.


Hur viste jag att detta skulle hända..
Alla planer inför kvällen, den hela fira födelsedags grejen blev inställd.
Det är ingens fel, man kan inte råför att man blir sjuk eller liknande..
Så nu har jag en date med massa vin ikväll.. Det är ingens fel att det blev inställt det är bara de att nästan allt jag planerar blir inställt så jag är inte så jätteglad nu. Men fortfarande det är ingens fel det är bara tråkigt när sånt händer.


Detta inlägg är skrivet med nästan bara ledsna och bittra känslor i kroppen och därför är det inte helt hundra.



Kommentarer
Postat av: Eva

Förlåt!!! Jättemycket förlåt igen, men jag lovar att jag ska bli bättre tills imorgon och dricka massa vin med dig! :) (jättemycket) grattiskramar

2011-03-25 @ 16:51:00
Postat av: Emilie

Äh du behöver inte säga förlåt.. Det är sånt som händer, jag är bara lite bitter över att det alltid händer när jag planerar något eller fyller år.

2011-03-25 @ 16:59:07
Postat av: Eva

Ja jag skulle också bli bitter om det hände mig.. Men som sagt, imorgon Emilie. Imorgon. :)

2011-03-25 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0