klädproblem


Jag har för mycke kläder och för lite garderobsutrymme.. Om jag skulle rensa lite så skulle jag ha så mycke mer plats eftersom 60% av mina kläder kan inte användas pga att dom är trasiga, försmå eller var med i foundation olyckan 2010. Jag har lite svårt för att slänga kläder, det är nog för jag inte riktigt vet vad jag ska göra av dom. Vart slänger man kläder? visst vissa kan man skänka bort men saker som är trasigt vad gör man av de? jag har aldrig slängt kläder tidigare och att slänga dom i en vanlig soptunna känns ganska fel.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ge dom till en second hand butik :) typ som stadsmissionen eller nåt :)



btw, sjukt länge sen vi sågs! Lust att hitta på något nån gång?

2011-03-22 @ 18:16:20
URL: http://nonblonde.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jo, men de kläderna man inte kan ge bort.. Tydligen ska man slänga dom i soptunnan bara men jag tycker det låter så fel.



Absolut, vi borde hitta på något! när har du tid kvinna?

2011-03-22 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0